Monday, December 04, 2006

Hälsning från Brisbane



(Den ocensurerade versionen från Mannen, JanneMannen, hon på axlarna)


- Nu ar jag forbannad, alltsa FORBANNAD! - Som om det inte vore nog med elande! - Kossor! - Prima stoldgods! - Prima sovplats! - Din lata! - Din slarviga! - Ar du inte klok? - Mmmmm..attraktivt! - Och manen ar gjord av ost! - Mannen! - Men guuuud! - Sa saaaamst! - San attityd! - Amen, visa pattarna da! - Vilken frasch! - Forstas! - Nu ar mattet ragat! - AAAhhhhhhh!!! - Kossanett, kossan i sangen under, popcornkossan, the real cow sa att saga... - Umgas, vi ska umgas! - Men om du star och stirrar vid min sang sa maste du ju forsta att du far en smocka! - Ett prima hal i taket! - Skrubba skeket med sarken! - Halla! Finns det inget vi kan sno? - Billigast mojligast! - Husets marke! - Snala? Nej, ekonomiska! - Sa hysteriska! Softa ner.. - Om vi drabbats av nagon sjukdom? Nja..kleptomani.. - Men tyyyyst! - Hora? Tja, varfor inte! - Jag at utbrand! - Jag har traaaakigt! - Beratta nagot roligt! - Ahhh, jag lever ett sa hart liv!

Utan er är jag ingenting, någonsin.

/Anna

No comments: