Tuesday, January 30, 2007

Tentaplugg och nostalgi

Skolan och föredrag om stress och smärta i alla möjliga och omöjliga former, mellan 08:30-13:00 satt samtliga som små tända ljus.

Om du någon gång undrar varför jag envisas med att säga att jag går i skolan och inte studerar vid ett universitet så ber jag er att komma på studiebesök på min instution.
Tofflor, egna skåp, pingisbord i lärosalarna, juldekorationer som fortfarande hänger kvar, bildkollage och handsydda mjukdjur är en del av inredningen samt min favoritmugg med babar.

Fika och plugg, middagsvila vid hemkomsten samt ännu mer plugg.
Tentan hägrar på fredag.

Har kollat igenom min mailbox nu på kvällen och kan inte bli annat än nostalgisk. Göromål varvat med förfrågningar, diverse inbjudningar, bilder, glada tillrop, mailkonversationer som hållit på fram till småtimmarna en vanlig tisdag och som alltid; de vackraste av vänner.

Mer plugg.
/Anna

No comments: