Tuesday, August 29, 2006

Uppsala & Robert Tenselius

Bilden ovan är tagen under lördagens krogkampanj utanför Bryggan i centrala Uppsala. God respons, bra samtal och en chans att synas på en lite annorlunda arena. Lyckat!
Vårt budskap visade sig ganska lämpligt för en kampanj av detta slag dessutom "Jag vill, vill du?". Väl inne på krogen iförd kampanjtröja fick jag fler erbjudanden än vad som antagligen anses passande, nåväl...

Plugg och nollning under måndag och tisdag, jag har återigen landat på planen Verkligheten
Glass med E efter föreläsningarna
Smått ångestladdad inför tentan
Allt är sig likt

Ledsen över att jag inte kan hjälpa Robert Tenselius i hans personvalskampanj, jag vill verkligen och jag kan verkligen inte. 30 mil norrut är det svårt att göra någon nytta på det planet.
I mitt mail till Robert ikväll upplyste jag dock honom om att i min värld kommer han alltid att vara fantastisk.
Privat en av de vackraste man kan tänka sig och på det politiska planet slipad som få, jag hoppas från djupet av mitt hjärta att han får chansen den 17:e september.

No comments: